Juniorijoukkueiden palautekysely kevät 2023

24.5.2023

HPS:n juniorijoukkueille tehtiin kuluvan kevään aikana palautekysely. Palautekysely on toteutettu kolmena peräkkäisenä vuotena samoilla kysymyksillä. Joukkueet ja seura saavat tästä palautekyselystä arvokasta tietoa toiminnan kehittämistä varten.

Kyselyn tulosten perusteella juniorijoukkueissa ollaan pääosin erittäin tyytyväisiä joukkueen toimintaan, valmennukseen ja hallintoon liittyen. Lisäksi toimintamaksut koetaan olevan sopivan suuruisia. 

Lisätietoja oman joukkueen kyselyn tuloksista saa joukkueenjohtajalta. Yhteenveto joukkueiden omista tuloksista käydään läpi joukkueiden vanhempainilloissa.

Usein kysytyt kysymykset

Seuralle tuli useampia kommentteja ja kysymyksiä samoista aiheista. Tässä on vastauksia niihin.

1. Mitä seuran jäsenmaksu sisältää? Mitä kuuluu joukkueen toimintamaksuun?

HPS:n jäsenmaksu sisältää mm. sarjojen osallistumismaksut, Jalkkis.netin, seuran nettisivut joukkueosioineen, HPS-kortin Cardu-sovelluksessa,  kerran vuodessa ilmestyvän HPS kausijulkaisun Vihreät Jääkärit, koulutuksia (mm. valmentajat, huoltajat, rahastonhoitajat), HPS-talon kokoustilan joukkueiden toimihenkilöiden, vanhempainiltojen ja muiden joukkueen tapahtumien käyttöön, seuran kesäjuhlan, kauden päättäjäiset palkintoineen, talouden hoitoon liittyviä kuluja (esim. tilintarkastus) sekä työntekijöiden ja johtokunnan tukipalveluita.

Joukkueiden omat toimintamaksut sisältävät joukkueen valmennuksen, harjoitusvuorojen ja joukkueen varusteiden lisäksi joukkueiden itse määrittelemiä kuluja esim. pelipassit, tietyt turnaukset, vakuutukset jne. Joukkueet voivat itse määritellä, mitä toimintamaksu sisältää ja mitä laskutetaan erikseen. Kuuluvatko esim. vakuutukset ja fyysiset testit toimintamaksuun vai laskutetaanko ne erikseen pelaajilta.

Juniorijoukkueiden budjetit esitetään joukkueiden vanhempainilloissa. Lisätietoja voi tarvittaessa aina kysyä joukkueenjohtajalta ja rahastonhoitajalta.

2. Mistä voi ostaa HPS fanituotteita?

Lisätietoja HPS fanituotteista ja niiden myynnistä löytyy seuran nettisivuilta. Fanituotteita myydään HPS Areenan kahvilassa, verkkokaupassa ja erikseen järjestetyissä tapahtumissa. Myytävien fanituotteiden valikoima vaihtelee myyntipaikoittain.

Lisätietoja muista seuran varusteista löytyy sivulta https://www.hps.fi/faneille/fanituotteet/.

Nyt on käynnissä toukokuun ajan Pakila Road & HPS-logo paita/huppari -kampanja. Lisätietoja löytyy sivulta https://www.hps.fi/faneille/pakilaroad2023/.

3. Milloin seuran kentät on käytössä vapaalle omaehtoiselle harjoittelulle?

Seuran kentät ovat aina avoinna omatoimiharjoittelulle. Etusijalla on kuitenkin aina kentän varanneet joukkueet.

Kuplassa ei voida pitää avoimia harjoitusvuoroja turvallisuussyistä. Lapset eivät saa olla kuplassa ilman aikuisen valvontaa.

 4. Mitä tiedotuskanavia seurassa käytetään?  

Seuran virallinen tiedotuskanava on sähköpostiviestit jalkkis.netin kautta.

Seuran nettisivuilla (www.hps.fi) on myös paljon hyödyllistä asiaa seurasta ja seuran toiminnasta. Ajankohtaisia asioita sisältävät uutiskirjeetkin löytyvät seuran nettisivuilta.

Whatsappin käyttöä ollaan lisätty viime aikoina sen helppouden ja hyväksi todetun tavoitettavuuden takia. Whatsapp-viestien tulisi kuitenkin tukea jalkkis.netin kautta lähetettyjä viestejä eli kaikki virallinen tiedotus tulee myös jalkkis.netin kautta.

Lisätietoja voi tarvittaessa kysyä joukkueenjohtajalta.

5. Onko HPS harraste- vai kilpaseura?

HPS:n strategian mukaisesti HPS tavoittelee jokaiselle mahdollisuutta harrastaa jalkapalloa omalla tasollaan. Haaste- ja harrastepelaajien lisäksi seuralla on tavoite tukea myös kilpapelaajia. HPS-pelaajien kilpapolkua kehitetään parhaillaan juniorijoukkueissa. Lisätietoja joukkueen kilpapelaajapolusta voi kysyä vastuuvalmentajalta tai valmennuspäälliköltä.


Kiitos kaikille vastaajille arvokkaasta palautteestanne!